Träningsvärk deluxe ;)

Nu känns förrgårdagens träning ordentligt i kroppen. Det märks att jag trappade upp den ett snäpp ;) Men det är okej, träningsvärk känns på något sätt som ett kvitto på att man gjort något. Hade jag ökat på träningen men inte känt någonting hade jag inte vart nöjd :P

Imorgon är det ju invägning igen, men tyvärr så samlar man ju vätska om man tränar när man inte är van. När jag tränade som mest för någon vecka sen gick jag ju upp ett halvt kilo. Så vi får se, måttbandet ljuger ju iallafall inte om att jag krymper :D

Nu står äggkokaren och pyser så snart får gubben här pela sig upp. Milton får sova så länge han kan. Vi har varit vakna en del inatt med ledsen pojke som bara hostar och hostar och inte kan andas med näsan. Stackarn!
Vid 5 körde vi en helgardering och han fick koksalt, nässug, nezeril och alvedon. Och det gjorde nog susen för han sover fortfarande, såhär 4,5 timme senare :)

Idag blir det mera träning för mig, Daniel och Mille ska nog åka upp och fixa med röda bilen.

Nu vart äggen klara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0