Gravid för en stund

Jisses vad man återfår känslan av att vara gravid när man pallar sig upp för våra trappor med Mille i bärselen :P



 Det finns dem i min närhet som fick barn bara 1-2 månader innan mig som redan är gravida på nytt. Hur orkar dem? Och varför?
Alla är självklart olika och jag kanske hade lite väl jobbig graviditete för att längta till det igen. Men jag skulle ändå inte vilja ha två bebisar. Helst av allt vill jag att Mille ska slutat med både vagn och blöja samt kunna äta själv innan nästa barn. Dels för att jag tror att han annars blir för stor för snabbt och sen så vill jag kunna finnas där för nästa bebis precis som vi finns där för Mille nu...

Jag är dock stensäker på att vi får tvillingar nästa gång så jag får väl äta upp mina egna ord sen då om att inte ha två bebisar :P

Mille mötte sin snygga kopia innan


Jag bara måste dela med mig av den bild jag tog när Daniel meckade med bilen häromdagen. Milton börjar verkligen bli stor, i rasande fart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0