Groda och lchf-mat

Vi börjar friskna till här i vår lilla vrå. Daniels förkylning bröt aldrig riktigt ut *peppar peppar* men han snyter sig och har ont i halsen. Men ingen av oss har fått feber och det tackar vi för... Hostan har dock nått Milton framförallt, jag har hostat lite. Hans hosta är ganska äcklig. Han hostar så han tappar andan och kräker. Och så detta eviga stoppa-fingrarna-i-munnen-tills-jag-spy syndromet som han har just nu. Bullimi-unge :P
Han kräkte lite blod idag också. Får hoppas det är förkylningen som spökar. Ska till BVC på torsdag så då kan vi ju nämna det men jag hoppas han är frisk innan dess :)

Igår blev vår bästaste son 4 månader gammal!



Han försöker dra upp benen för att krypa


Men tappar balansen och ramlar ner på sidan :P


Men hans utveckling och kunskaper kommer få ett eget inlägg.

Middag idag blev lchf-pizza. Godkänd men ingen succé.


Igår åt vi taco



Nu ska jag se klart Fångarna på fortet med grabbarna mina och sen ska vi se fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0