"Hon" hit och "hon" dit

Nu måste snart Daniel lära sig att säga "han" till vår son. Ofta är det "den" eller "hon"... Förvirrade människa ;)


Vi hade tvättid hela morgonen och förmiddagen. Daniel tog första timmarna och var gullig och lät mig sova :) Uppskattades!!!

Sen gick han och Mille och la sig och sov en stund nu på dagen istället. Jag gick in och väckte dem nyss så att Daniel kunde ge Mille mat. För nu ska jag packa ihop oss och gå till stan. Daniel får stanna hemma för jag ska träffa en annan mamma och hennes son. Vilgot ni vet :)

Invigning av sittdelen ska vi också ha idag. Milton vill inte ligga ner längre så vi tänkte mjukstarta med sittdelen lite...

ikväll blir det stek till middag. Har aldrig gjort det och känner mig som en gammal tant när jag bestämt mig för just stek. men så blir det :) Äta till fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0