Längd- och viktkurva 1/9

Här är det för tillfället inte mycket tid över till datorn...

Igår var vi på BVC och sen storstädade vi här hemma. Idag har vi städat igen (?), byggt upp en hylla på Milles rum samt håller på att baka.
Daniel är just nu ute och kappseglar och jag sitter här med en kletig Mille i knät som klelar saliv på mig :P That's life haha... Det rinner ur honom som en fontän... Jag tycker mig se en liten vit fläck i nedre tandköttet, så vem vet, det kanske kommer upp en tand den närmsta tiden :) Sweet!!

Igår var vi på BVC och Milton fick 2 sprutor. En i varje ben. Jag har hört om andra ställen där dem är två personer som tar sprutorna samtidigt för att inte behöva göra barnet ledset två gånger, men på vår BVC var det inte så. Men Milton skötte det galant. Han kved till lite lite efter första sprutan, efter andra sprutan grät han i 10 sekunder. Sen ingenting...
Däremot fick han feber på kvällen och fick även sitt livs första alvedon. Den hjälpte. Han kunde varva ner lite och somna gott. Han sov 8 timmar på natten utan uppvak...

Febrig kille igårkväll


Han är nu 65 cm lång och väger 7010 g. Hans kurvor har planat ut och BVC-sköterskan ville gärna att dem skulle stabilisera sig och inte plana ut. Vi ska dit om några veckor så vi får se hur kurvan går då...






Nu har vi fått det mesta av dopfotona så det kommer läggas upp :) Nu är snart andra omgången bröd färdiga. Eller det först avar bullar och nu gör jag bröd. Håll tummarna för att dem är goda :D Kom hit och smaka vettja ;)

Till middag blir det pannbiff och potatis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0