Atjoo! Prosit!

Ja så låter det hemma hos oss just nu. Mille har plötsligt blivit jätteförkyld. Daniel sa att han verkat lite snorig igår på dagen. Inatt kunde han inte alls andas genom näsan. Idag hostar han illa och nyser hela tiden. Stackarn!!

Vi har nyss ätit spaghetti och köttfärssås allihop. Jag tror att vi ska åka ut en runda till båten och Milles farmor och farfar nu om en stund. Vi hade tänkt cykla ut men det känns inte så lägligt med tanke på Milles tillstånd.

Sen blir det gymmet :) Jag har stått och trampat på samma vikt nu hur länge som helst. Vill hemskt gärna gå ner 4 kg innan sommaren och det bör jag klara om jag tränar mycket och äter rätt.

Nedan ser ni vår meny för denna vecka. Inom parentes står vem som ska ha maten :)
Lägger även in bild på Mille och hans köttfärssås som han tyckte mycket om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0