Döda en myt

Jag måste bara döda myten om att det tar sååå lång tid att baka bröd och det blir sååå mycket disk!

På mindre än 20 min hann jag plocka fram alla ingredienser, fota och blogga, sätta degen och diska undan och torka bänkytorna!

Nu har jag 40 min på mig att göra annat. Baka ut bröden gissar jag tar 10 min inkl diskning efter.

Så den sammanlagda aktiva biten i att baka bröd inkl diskning är ca 30 min. Och jag gissar att det jag bakar nu räcker i ca 5-6 dagar. Den tiden lägger jag lätt på att få äta hembakat bröd :)

Köket 20 min efter det förra blogginlägget!


Kommentarer
Postat av: william

fint kök:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 12:40:55
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0