Sova? Vad é de?

För den som undrar så har Mille fortfarande inte fått för sig att sova :P Om en timme brukar han somma för andra gången men idag blir nog inget som vanligt.
Vi har i alla fall ätit lunch, korvstroganoff med ris. Jättegott tyckte Milton. Det var första gången han åt det.




Bordsskicket får vi öva på en annan gång ;)


Milton ljuger om han påstår att han inte är trött. Han lägger ner huvudet på golvet, på soffan och på bordet :) Men sötisen kämpar verkligen emot.
Här myser han med sig själv i spegeln :)





















































Ute regnar det mindre. Jag funderar på att slänga ner Mille i vagnen och gå en runda. Men det tar emot dels för att han behöver sova länge och det är för kallt och blåsigt att gå en 2-timmars promenad. Och sen kan jag garantera att det börjar spöregna så fort jag sätter min fot utomhus :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0