Tränat

Sitter utslagen i soffan :P Efter att jag lämnat en glad kille på dagis och instruerat om hans medicin så pulsade jag till gymmet. Massa snö överallt så det är inte helt lätt att gå men det är ju träning det med :)

Jag orkade inte träna jättelänge men var ganska effektiv. Sprang intervaller på löpbandet. Fem minuter med ca km-tid på 6.45 och sen en minut med km-tid 4.52. Gjorde det tre gånger. Kändes bra! Hade kanske kunnat pressa mig lite till men vill vara rädd om kroppen. Har ju trots allt fortfarande känningar i fogarna. Idag känns det efter allt pulsande i snö.
Tränade även magen innan jag tog en lång varm dusch och en liten tur in till bastun.

Nu har jag ätit och ska kolla igenom mina tyger. Nu jäklar ska det sys lite :) Vi har några ärende att göra så jag tror jag väcker Daniel så vi kan ta bilen.

Blabla... Hejsvej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0