Restaurangbesök imorgon

Imorgon är den självaste födelsedagen för mig :) Jag är född på den mycket speciella dagen, skottdagen! :)

Vi har sedan innan bestämt att äta ute på restaurang imorgon men inte förrän nu precis beslutade vi oss för var vi skulle äta. Valet blev Jensens Böfhus. Satt och tittade på menyerna och man blev ju inte lite hungrig :D Och helt perfekt, om man fyller år så bjuder de på efterrätt till hela sällskapet!

Och vilken barnmeny sen då! Ni måste nästan gå in och titta på den för min bild nedan gör sig inte rätt. Den var så välkomnande och det känns verkligen som att de vill att barnfamiljer kommer dit och har kul!
Klicka HÄR för att se barnmenyn! :D De har döpt alla rätter efter rymden. Äh jag pladdrar inte på, gå in där och kika vettja!!




Haha Milton sitter och garvar för sig själv inne på sitt rum och leker med en leksak. Låter ju bara så härligt! Lättroad kille. Favoriten just nu är några stabelburkar/klossar han har, han leker med dem mest hela tiden. Lägger i dem i varandra och så :)

Daniel kom hem med lite godishjärtan som jag fick idag på min namnsdag :) Så nu blir det nog lite soffhäng!

Kommentarer
Postat av: TheresE

Jensens är så gott! Men man brukar inte få ta med bsrnvagnen in :(

2012-02-29 @ 13:23:41
Postat av: Therese

Grattis förresten!!

2012-02-29 @ 13:24:17
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Fast så mycket mer tyckte jag inte att Milton verkar äta. :) Det enda som skiljer verkar vara att Milton äter gröt på kvällen, men Wilbur ammar ju 3-4 ggr per dygn (morgon/kväll/natt) utöver maten. :)

2012-02-29 @ 18:20:32
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Vilken fin meny!

2012-03-01 @ 10:12:03
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0