Nyår 2011/2012

Nyår startade inte bra för vår lilla Milleman. En blandning av förkylning och separationsångest gjorde att han var sååå ledsen i början när gästerna var här! Plutten :)

Han ser så fruktansvärt hjälplös ut här tycker jag. Inte ofta han är ledsen på det sättet!


Allt blev bättre med mat i magen :)


Vi var tre par som firade nyår ihop. Min vän Maria med man och barn och min vän Michaela med man och barn :) Av hänsyn till att Maria inte vill att bilder på hennes son florerar fritt på nätet kommer här bilder på maten och på Milton och Vilgot :)

Förrätten som var skagenröra på rågbröd.


Huvudrätten fick vi inget foto på. Vi åt fläskfilé med potatisgratäng och en sallad till det.

Till efterrätt hade jag gjort vaniljpannacotta som vi hade färska bär till :)







Kolla in denna härliga kille! :D Man ler med hela huvudet när man ser denna bilden :D



Men han gillar även att attackera Milton :P



Milton och Daniel



Alla småkillar sov gott och ohindrat på tolvslaget! :) Vi skålade på balkongen och tittade på massa raketer!



Gott nytt år! En vacker dag ska jag sätta mig och gå igenom årets bilder och och göra något fint kollage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0