Pimpad vagn

Miltons vagn behövde fräschas upp inför sommaren så jag sydde ett nytt örngott till hans kudde och nu nyss fixade jag en dyna till vagnen. Fast den har jag ej sytt själv. Hittade en billig dyna som jag skar upp hål för för alla remmar.
 
 
Tog denna bilden häromdagen när kudden invigdes :)
 
Inte bara det att vagnen ser mer somrig ut, det är ju även ett skydd mot fläckar och så. Nu är vi är iväg kommer Milton i mycket större utsträckning sitta och äta frukt och dricka i vagnen och det är klart lättare att ta av dynan och tvätta av än hela vagntyget. Två flugor i en smäll alltså :) Det blir ju dessutom mycket skönare för honom att sitta i vagnen :)
 
Dagen till ära vände jag på sittdelen så att han ska få se framåt. Har provat det en gång för längesen men då vart han bara ledsen tills jag vände tillbaka den. Men nu senaste veckan har han verkligen hängt ut från vagnen för att kunna se framåt. Egentligen vill jag ha honom vänd mot mig men ibland kan man ju ha den framåt :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Pfotenhauer

Vart hittade du dynan? Jättefin, har letat som en tok efter fina dynor som man kan fixa till själv! :)

2012-07-08 @ 19:19:10
URL: http://mittlillahjarta.bblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0