Båtfix

Vi är i båten och fixar. Daniel målar andra lagret på botten och jag är inne i båten. Det är ju min vinst kan jag säga. Shit vad kallt och blåsigt det är ute! Inte skönt alls. Man är knappast sugen på promenad!

Jag har tagit mig an förpiken idag. Vi hade tänkt bygga en hylla längst fram. Men nu när jag satt och tittade så inser jag att en hylla skulle förstöra den fina ordningen. Har kommit på lite andra lösningar men vi får se vad vi kommer överrens om :)

Nu är båten nästan färdig för segling invändigt. Förutom att städa toaletten så är det småfix kvar som egentligen inte behöver fixas innan premiärtur. Någon lösning så att Milton inte ramlar ur förpiken måste fixas, men vi har inte kommit på något bra än. Tips mottages gärna!!!

Daniel slår just nu bort några av stöttorna som håller båten på plats. Känns ju lagom tryggt när jag är här inne och det blåser halv storm där ute :P Hela båten skakar!

Före och efter bild. Hoppas de kommer i rätt ordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0