Blåsigt!!

Godmorgon!
Här ligger jag vaken breve två sovande killar! Ute blåser det nog storm för det tar i riktigt ordentligt!
Vår tanke idag var att plocka ut masten och förbereda för påmastning som vi tänkte göra imorgon. Men i denna blåsten vet jag inte om det är så kul. Enligt yr.no blåser det 12 m/s!

Men innan vi tar beslut om det så ska Daniel firas med presenter och fika på sängen :) Jag brukar även sätta ljus på brickan men med Milton i sängen känns det sådär säkert!

På tal om Milton. Natten gick cerkligen över förväntan. Vid 4-5 tiden började han hosta/skälla som en hund och då bar jag in honom till oss. Han somnade direkt och sover ännu!

Nej, om man skulle gå upp och fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0