Dan före dan...

Nu har mörkret lagt sig, mamma och pappa har åkt till sitt hotell, Milton sover gott och Daniel är nere i tvättstugan och hämtar upp tvätten!
Men snart, väldigt snart, kanske vi har egen tvättmaskin :) Men jag ropar inte hej ännu... Men det skulle vara gött. Som det är nu får vi tvätta 4 gånger i månaden. Sen får vi boka 2 grovtvättar. Det är inte alltid tillräckligt när blöjor läcker, blåbärspuré spills eller när liten kryper i sandlådan!

Nu dröjer det nog inte länge innan vi lägger oss. Imorgon är det Dagen D = Göteborgsvarvet! Ett halvmaraton. Jag och Milton kommer nog bara möta upp i målgången. Då jag inte kan ha med vagnen och därför behöver ta honom i bärsele så har jag inte lust att åka hit ich dit i hela stan. Utan det blir nog bara att se målgången.

På kvällen blir det pizza. Det har Daniel bestämt sedan väldigt lång tid tillbaka :) Vi har inte ätit pizza på månader känns det som. Jag är inte direkt jättesugen just nu heller, men det kan ju vara för att jag är mätt på pasta & kyckling och pannacotta ;)

Efter Göteborgsvarvet är det min tur att få mer träningstid. Det har blivit alldeles för lite av den varan senaste veckorna. Nu måste jag komma igång ordentligt igen med gym, promenader och jogg.

Men en dag i taget, imorgon hejar vi :D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0