Grillkväll

Nyss hemkomna från en fantastiskt trevlig grillkväll hos Melinda och Peter. 4 familjer var vi.
Nu är vi mätta och trötta :) Milton somnade såklart i bilen på väg hem och har inte fått sin kvällsflaska så vi får se hur natten går!

Tidigare idag gick jag ut till Björlanda med Milton i vagnen. Ca 9,5 km promenad. Superhärligt väder, jag gick i linne. Milton har dock kommit på att det är det trist att sitta ordentligt i vagnen så han satt på knä och tittade framåt. Det slutade med att jag vände sittdelen framåt. Det gick bra en stund men sen började han kolla bakåt för att se var jag var :P Han är för liten för att vändas framåt redan tycker jag!

Mille klättrade in i bilen och roade sig när pappa fixade båten.

Nu har Daniel vaxat klart båten och på torsdag blir det bottenmålning. Sen är Claramell redo för havet :)

Nu godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0