Vår shopping

Tänkte dela med mig av en del av det vi handlade idag. Det blev ju 5 stora plastpåsar och en en stor bag med grejor! :)
Diskmedel och schampoo utesluter jag då det nog föga intresserar er :P Sen kan jag ju inte visa sånt som vi ska ge i present till andra. Men de kläder vi köpte till oss visar jag gärna :)

Jag hittade två olika pippitröjor. Jag vet att jag redan har två stycken men dessa var så fina! Har hellre dessa än mina andra. Jag hittade också ett par knickers, en randig tröja samt en t-shirt. Gissa min glädje nu när jag är tillbaka i min gamla storlek M :D
Häromdagen behövde jag hålla uppe mina jeans när jag sprang till bussen, wohoo!!! ;)

Daniel hittade en kortärmad skjorta, jeans och ett par badshorts!

Till lilla finingen blev det tre pyjamaser varav två lyser i mörker, ett gäng vita bodies med lång eller kort ärm till sommaren, ett linne, en uv-dräkt och några joggingbyxor.

Strumpor blev det till oss alla också. Men våra enfärgade är ju bara tråk att visa :) Milton fick tuffa med monster och roliga med bananer! Strumpor i mängder då jag häromdagen hittade 10 uddastrumpor :P

Det blev några grejor till lillkillen från leksaksavdelningen också, men de får ni se efter hans kalas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0