Disco!!

Känns som om det är fredag! Vi är lediga imorgon, Julia kommer idag och jag storstädar :)
Städar så gott det går med en huligan i hemmet. Går jag till ett rum röjer han i ett annat och om jag öppnar ett skåp eller en garderob är han där direkt och drar ut allt.
Men hallen och vardagsrummet är städat och dammsugat nu i alla fall. Om jag hinner med köket också så är jag väldigt nöjd. Det är de tre centrala rummen i vår lägenhet så om de städas så känns det fint :)

Daniel och Julia kommer inte hem förrän ca 20.30 då Daniel ska hämta henne efter jobb. Jag tror att Milton somnar innan dess. Får jag säga att jag hoppas att han somnar innan dess? ;) Han har bara sovit 1 timme idag så att ha honom vaken efter åtta blir nog en jobbig övertrött kamp.
Just nu sitter han helt avslappnad i min famn och ser tv. Helst skulle han nog vilja sova en stund, men då lär han vara vaken till 22 sen. Nä, vi får ta och äta middag snart. Rester/matlåda blir det idag. Han får köttfärssås med potatis och jag kyckling med röd curry och ris!

Imorgon har jag vägning och det känns inte bra i magkänslan denna vecka heller. +-0 förra veckan och det blir nog nått sånt imorn med :/ Sålänge jag inte går upp får jag vara nöjd men till nästa vecka måste jag gå ner en del om jag ska nå mitt mål i tid.

Nu somnar nästan Mille så middag får det bli! Ny energi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0