En liten tanke...

Jag står här nu tillsammans med typ 20 andra ungdomar och väntar på att vårt möte ska börja.
Detta är ett möte på arbetsförmedlingen med de människor som är en liten hjälp ut i vårt arbetsliv. De pratar med oss och minns oss och rekomenderar oss till företag.

Vad tänker man då med när man dyker upp på detta möte med joggingbyxor? Vad ger det för signaler? Jogging har man hemma för att det är slappebyxor.
Jag menar absolut inte att man ska vara finklädd, men välklädd. Jeans och en vanlig tröja räcker långt!

Men jogging? Kom igen, jag hade aldrig anställt någon med jogging.
Om han får jobb före mig så ska jag komma i flanellpyjamas nästa gång ;) med gummistövlar till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0