Gargh!

Ja vad kunde jag egentligen förvänta mig med så här lite träning och ingen direkt koll på maten.
+-0 idag med. Två veckor i rad. En tredje får det verkligen inte bli.

4 veckor kvar nu så chansen är stor att jag når mitt mål. Har ju bara 1 kg kvar tills jag nått mitt mål. Sen skulle det kännas skönt att gå ner lite extra så att jag inte ligger precis precis under linjen.

Gymmet blir det idag och sen måste jag försöka följa ett träningsschema. Gjorde ett försök att inte ha träningsschema men det blev bara ännu mindre träning :P

Håll nu tummarna inför den kommande veckan. Jag måste sätta ett högt mål för att öka motivationen. Ska jag hoppas på -0,5 kg? Jag tror det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0