Heldags shopping!

Idag har jag spenderat dagen i Ullared :) Förut har jag haft lilla familjen med men vad mycket enklare det var att vara ensam ;) Jag skulle inte handla så mycket, men det är lätt att ändå bränna 3000 kr haha :P Lite kläder, julklappar och julgodisingredienser! :)
Käkade lunch med Peter och sen kikade vi på leksaker till killarna :)

Har haft en superbra dag, härligt att bara få gå själv och tänka andra tankar än "vad gör Milton?" och "var är han?" osv. Mycket av dagens tankar rör Milton men idag var han hemma med far sin och de verkar ha haft skoj :)

Jag nattade nyss en liten gutt med 39 graders feber. Han var feberfri i onsdags men sen slog den på igen. Förhoppningsvis är den nya febern en biverkning på 1,5 års sprutan.

Men tillbaka till shoppingen. Julklapparna kan jag förstås inte visa men mina och Miltons kläder. Jag ville hitta jeans men det är så svårt. Det blev fem toppar istället. För sammanlagt 180:- hihi. Jag är bra på att fynda. 

Milton fick lite blandat, hoods, snickarbyxor, badbyxor, kalsonger, body, vantar, skjorta, bälte och fluga :)

Han fick en boll och fingerfärg i 1,5 årspresent. Lille grabben. Redan 1,5 år gammal. Och nästa tankegång blir "har vi bara haft honom i 1,5 år?"

(ursäkta dålig mobilkvalite, färgerna gör sig inte rätt tyvärr)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0