Hett!

Det gick väldigt snabbt från att jag kände mig kass till Milton nu ligger i min famn med hög feber (39,5 grader) och fryser :(
Jag trodde att jag hade ont i magen av maten vi åt igår, men jag är rädd att det är magsjuka vi åkt på :( Milton var pigg och glad och lekte imorse. Sen blev han plötsligt bara ledsen och började hänga. När han satt upp och somna i matstolen tempade jag honom och då hade han 38,8. Inte så farligt så jag tänkte att det skulle gå över med sömn... Men sen låg han och skakade och hade gåshud i sömnen och gnydde :( Stackars plutt!!
När han vaknade var han brännhet så det fick bli alvedon och nu bara ligger han i mitt knä och orkar inte röra sig!
 
 
Har avbokat mina planer för morgondagen och sjukanmält från dagis. Så det blir en hemmadag till...
 
Nu ska jag fortsätta leta julgodisrecept. Någon som har ett gott, ickeavancerat recept på lager? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0