Magplask!

Vi gick ut en liten runda innan. Utan vagn och utan mål. Vi bara öppnade dörren och gick :)
Vi hamnade först på en lekplats och Milton sken upp i ett leende. Rida på gungdjur var kul och åka rutschkana...var mindre kul. Knepig konstruktion på den. När han väl kommit upp från trappan så nådde inte jag honom längre. Varken bakifrån, från sidan eller framifrån. Han fastnade med foten så till slut fick jag klättra upp och rätta till hans fot. Vilket resulterade i att han hann åka ner i en väldans fart och flyga ut i grusen och slå bakhuvudet i rutschkanan innan jag hunnit runt för att fånga upp honom :/

Vi gick vidare och Milton hittade istället världens smutsigaste vattenpöl :P Den var skoj tyckte han. Jag höll nätt i huvan så han inte skulle bada. Men just när hag tog upp mobilen för att fota honom så drattade han i med världens magplask :P Skitunge bokstavligen ;)

Vi gick till en renare vattenpöl och det var nästan så att jag hoppades på att han skulle bada där med så overallen blev ren igen haha :)
Han hade även en lektion i hur man trotsar. Mygadd!! Ungen kan!! Jag fick till slut bära hem gyttjeungen :P

Efter lite mat somnade han med armarna runt mig. Så mysigt!! Han har nu sovit i ca 1 h och 40 min så snart kommer nog båda killarna upp :) Jag har fortfarande funderingar på gymmet. Måste träna, är bara rädd om mitt huvud. Jag är ensam med Milton ikväll/inatt igen samt alla kvällar utom torsdag resten av veckan. Men jag får hoppas att träning kan göra gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0