MammaSon-mys <3

Vi sitter i soffan och myser! Milton är jättetrött, han lägger sig ner ibland! Jag tror inte att kag lyckas hålla honom vaken en timme till så det får bli tidig läggning idag!
Får se om det blir dagis imorgon, han har 38,0 i temp. Det är inte mycket då han har ganska hög normaltemp, men det är ju klassat som feber. Det ihop med lite rosslig andning är kanske anledning att vara hemma med pappa :) Jag har möte och sen ska jag vara på dagis på eftermiddagen! Det är ju ett föräldrarkooperativ och då har vi "Plikten" vilket betyder att vi jobbar där vissa eftermiddagar! Det ska bli kul :)

Nä nu ska gnällemille få välling. Helt bra mår han inte och så är han supertrött!

Blir lång ensamkväll för mig i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0