Tack son :)

Oj vilken sovmorgon vi tar här då!! Kl 9 kunde jag inte sova mer och det är väldigt ovanligt att jag vaknar innan Mille. Ha somnade visserligen inte förrän halv tio-tio igår.

Han är verkligen en prickigkorv där han ligger breve mig. Men jag tror vi tar det för virusprickar och låter de försvinna av sig själv. Nu orkar jag inte med mer utan nu ska vi bara bli friska. Undrar om jag klarar mig? Jag brukar vara klenare än Daniel så risken finns att, om inte Milton redan gjort det, daniel smittar mig. Men nu ska vi vara positiva :) Jag har ju inte tid att vara sjuk nu. Skåne imorgon!!

Jag hade en liten tanke om att vi skulle gå och leka med dagiskompisarna en stund när de var ute på gården. Men då skulle vi vara där halv tio och det är om 2 minuter ;) Det blir tajt.

Så vi får se vad dagen har att bjuda på. Hoppas Daniel är friskare, och att Milton sovit bort speeden inom sig! Inte lätt att få något gjort med en virvelvind i huset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0