Hemma!

Goingen får vara hemma med mig idag! Natten var bra men han är ändå lite trött och hängig och när vi tempade honom hade han 37,9 och med tanke på att jag ska vara hemma idag och Daniel är ledig så kändes det bäst att ha honom hemma!!

Daniel har åkt ut till båten och blir nog borta några timmar! Jag har tagit fram en massa grejor från frysen och tänkte göra ett gäng matlådor till min käre man. Inte det att han inte kan/vill göra mat själv, men jag tänkte jag kunde vara snäll :) Plus att han jobbar så långa pass och då kan det vara skönt att komma hem till färdiglagad mat :)

Så jag har tagit fram kycklingben, falukorv, köttfärs, kycklingfilé och chorizokorv. Det kan nog bli några goa rätter, tror ni inte? :)

Goingen sitter nu i soffan och gäspar och kliar sig i ögonen så det känns som vi tog rätt beslut att vara hemma! Han får vila sig i form för imorgon åker vi till Skåne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0