Kämpa kämpa

Det gick som jag misstänkt denna vecka. Jag gick inte upp i vikt, men inte heller ner. +-0 kg. Så närmre mitt mål är jag inte, men jag gick i alla fall inte upp. Gick ner mycket förra veckan så det blev väl en mellanvecka. Nästa vecka ska det väl ha hänt grejor hoppas jag! Mitt mål till nästa vecka är att ha kommit ner på nästa kilosiffra, alltså minst 0,5. Det är ett ganska högt mål, men jag måste kämpa mer än jag gjort senaste veckan!

Mer löpning och promenader som är bra viktnedgångsträning då man håller igång en längre stund. Det är inte svårt för mig att få in 1 timmes promenad per dag. Hoppas vädret håller i sig så vi kan gå fram och tillbaka till dagis nästa vecka!
Gymträning vill jag också få in då jag inte vill förlora muskelmassa. Och så ska jag fortsätta rocka såklart! :D

Åh, lite tråkigt är det ju att inte gå ner :P Men jag sa till Daniel igårkväll att det kändes som en +-0 vecka och det var ju en sann magkänsla.
Nu är det en vecka till nästa fredag så nu jävlar :P Ska bara intala mig själv det varje gång och inte smita från träning! Ska man bli fin får man lida pin!

Nu väntar frukost för mig och Milton, Daniel sover, och sen ska vi ut på promenad :) Det är bara så jädra kallt, men det kommer det väl vara nu i 6 månader. Hujedamej! Jag gillar snö men inte kyla. Halvtaskig kombi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0