Uteslutning

Det blev en joggrunda för oss var innan. Det var tungt, jag har inte joggat på ett tag. Men 4 km utan stopp och det är jag nöjd med.
Milton har varit fortsatt trött och ledsen så när vi har varit på dagisfotografering imorgon får han följa med mig hem igen och slappa hemma :)
På eftermiddagen ska han få leka med Ludvig!

Till middag blev det pannbiff, potatis och grönpepparsås och vi vet nu att Milton inte tåler coctailtomater lite då och då. Han fick roliga märken idag som vandrade i en fin form i ansiktet. Kanske 10 ärtstora märken under hakan och upp på kinden. De verkade som tur är inte påverka honom.

Ena busbilden la jag mest in då han ser ut som en snorig dregglig busunge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0