Ruskväder och energi

Milton vaknade innan Daniel kom hem, redan 6.15. Vi låg kvar i sängen ett bra tag, även Daniel kom hem och la sig. Men lilleman somnade inte om. För tidigt för tidigt! :)

Vi har ätit frukost men inte mycket mer. Mille har läst lite i bok och sett på barnprogram.

Enligt yr.no ska det bli fint väder nu kl 9 men tittar jag ut så tvivlar jag starkt på det. Men vilket väder det än är så ska vi ut idag. Igår var Mille inte ute nått och det resulterade i svår nattning. Han var trött i huvudet men sprallig i kroppen. Idag ska jag testa att köra slut honom med att leka och springa och så hoppas jag att han kan somna lättare ikväll :)

Haha jag har lagt en boll innanför Miltons onepiece-pyjamas och han vet inte alls hur han ska få ut den :P
Nu ska vi fortsätta vår energiutdrivande dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0