Timbuktu!!

Vi hade sedan ett tag tillbaka bestämt att åka in till stan och se Timbuktu idag. In i det sista tvivlade jag på om jag och Milton skulle palla men vi åkte till slut in. Timbuktu är verkligen min musiksmak!

Milton dansade och sprang iväg och charmade sig med folk :)
Det blev en härlig avslutning med "Alla vill till himmelen"!

Vi åkte sen hem direkt och nu sover Milton och vi ska slappa framför teven. Jag misstänker att jag fått bihåleinflammation, har aldrig haft såhär ont i pannan och kinderna förr vid förkylning. Misstanken finns att Mille har detsamma men jag hoppas verkligen inte det. Får se hur natten blir.

Imorgon väntar kalas så vi får hoppas vi är friska då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0