Överraskningsmiddag

När vi var utanför mataffären stod en stor buss från tidningen GT där. När vi gick förbi stoppade de oss och gav oss rosor och intervjuade. Och tog en jädrans massa foto :)
Hon frågade bland annat vad vi brukade göra för att överraska varandra och jag sa då att Daniel ofta lagar mat speciella dagar. Då frågade hon om han tänkt göra det idag med. 'Jaa' pep han fram lite hemlighetsfullt!
Jag sa att det visste inte jag och det tyckte hon var gulligt :P
Men på det sättet fick jag veta hehe...
Vi är kanske med i tidningen imorgon!

Så nu sitter jag och Milton i soffan och ser Fåret Shaun! Nytt avsnitt äntligen. Fast de är roliga, jag har skrattat flera gånger.
Milton tycker att en scen är läskig och säger 'oj' varje gång den kommer. Ja, vi har redan sett avsnittet typ fyra gånger :P

Snart blir det mat tror jag. Kocken var nyss inne här och hämtade förrättstallrikarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0