Blåtira

Nu ligger Milton breve mig och snarkar och jag kommer falla i sömn inom 5 minuter. Jag får vara hemma imorgon med honom då han inte är redo för dagis än. Mest för hans egen skull men också för de andra. Han är ju så mottaglig för förkylningar så jag vill att han blir friskare och bygger upp mer immunförsvar innan små slembollar kastar sig på honom ;) Och sen är det så dumt när föräldrar skickar iväg halvsjuka barn, då går bacillerna runt runt.

Min hals är inte bra. Nu gör det ont när jag gäspar, precis som när jag fick halsfluss. Fast det tänker jag avböja denna gång. Det räckte när jag förra våren hade både öroninflammation och halsfluss. Fy!!

Nej en enkel vanlig förkylning som är över innan helgen håller vi tummarna för :)

En nybadad och trött kille tidigare ikväll. Vore intressant att veta hur han fick den lilla blåtiran :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0