På bussen

Nu är jag på väg hem efter veckans sista arbetsdag. Jag är trött och mör i kroppen. Hoppas inte Milton smittat mig!

Nya jobbet är kanon, så det ska nog bli en rolig termin :)

Hemma väntar Daniel och Milton :) De är hemma idag eftersom Milton är förkyld. Vi fick i förrgår påbörja ny kur flutide. Trist men sant.

Oh, kände nu att jag är stel i nacken. Ett bad kanske vore gott :)
Får beställa ett av Daniel :)

Fredagskvällen blir lugn. Julia ska hämtas på disco vid 21 så de är ju inte hemma hos oss förrän efter 22 så ikväll hinns inget med. Imorgon får vi se hur alla mår och om vi gör någon utflykt eller bara hänger hemma :)


Kommentarer
Postat av: Maria - Fabulous Life

Åh, jag älskar namnet Milton! Det var ett av mina namn på topplistan innan vi visste att vi väntade en liten tjej :)

2013-01-25 @ 19:08:30
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0