Vad hände?

Godmorgon!
Vi hade en bra kväll igår och Daniel verkade nöjd med sina presenter :)
Mer om det ikväll när jag kan lägga in foto också :)

Jag somnade på soffan igår runt 22. Daniel väckte mig vid midnatt så jag gick in till sängen. Sa till honom att det kändes som ett skämt att ställa klockan på 7.45 eftersom sannolikheten för att vi skulle få sova så länge var minimal.
Döm av min förvåning när jag vaknar 7.43 imorse :O ungen sov än. Så jag fick smyga upp och göra ve mig, men det dröjde inte länge innan han också kom :)

Så nu är jag på väg till jobb. Stänger idag men tanken är att mina killar hämtar mig och vi gör någon kvällsutflykt :) det är ganska stressigt just nu då båten ska sjösättas imorgon och hela helgen är planerad med besök hemma hos oss! Mycket att fixa och planera men kul ska det bli :)
Men i all stress ska vi bryta av med något annat ikväll och njuta med Milton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0