Fota kängorna

Vilken underbar dag! Det har känts som en somrig lördag mitt i semestern!
Jag slutade jobba redan 13.30 och när jag kom hem tog vi direkt ut cyklarna och stack till sjön och matade änderna. De ratade våra hårda tunnbrödsknäcke, men lika kul hade Milton för det :)
Sen cyklade vi vidare ner till fotbollsplanen och lirade och fikade! Rätt länge var vi där och det var underbart att få skratta och busa!!
När Milton var svettig, andfådd och bad om att få åka hem cyklade vi och hämtade ut paketet med hans nya vinterkängor innan vi styrde hemåt.

Just när vi öppnade porten så kom finaste grannarna ut. De skulle gå en runda och undrade om vi ville med. Varför inte? :) Milton och deras söner cyklade. Det blev nog i alla fall 2 km och jag är förvånad över att vår lille springcykelcyklist orkar hålla så snabb fart hela tiden!
Det blev även lek på lekplats på vägen hem!

Väl hemma kände vi att vi ville hålla liv i den härliga dagen/kvällen så efter middan och nattning av barn bjöd vi upp grannarna. Jag bakade en kladdkaka och vi satt och snackade i några timmar!

Nu slår klockan snart midnatt och mina ögon faller strax ihop vare sig jag vill eller inte! Men vilken dag :) Härligt!

Försökte fota Miltons nya kängor innan men först var det helt omöjligt ;) Sen stod han magiskt nog still i två sekunder så då fick jag en hyffsad bild haha :P
Viking i år igen. Vår son har höga och breda fötter och Viking ska tydligen vara bäst då. Plus att vi aldrig hade problem med att hans kängor läckte in förra året. Varför förstöra ett vinnande koncept?!
Storlek 26 beställde jag, men jag misstänker att vi kommer få köpa ett par i stl 27 också innan vintern är slut.

Nu ser jag dubbelt! Godnatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0