Härligt härligt!

Det här måste vi göra om!!
Bara att få komma ut på landet är under bart i jämförelse med att bo ganska centralt i Göteborg. Här kör inte en bil förbi och verkligen inte tung trafik. Bara luuuugnt och skönt!!
Att vara barnfri var ju inte helt fel heller. Men att jag har tyckt att det varit okej har enbart varit för att jag vet att han har det riktigt bra hos mina föräldrar! Vi har fått några bilder på vad han gjort :)
Sen att slippa alla hemmets bestyr. Ååh!! Behöver vi verkligen allt vi har hemma som stökar ner och bidrar till tjaffs och irritation? Man får sig en tankeställare! :)

Jag vet inte riktigt hur denna dag ser ut. Frukost och träning ska hinnas med innan vi checkar ut kl 13. Då kommer Milton med mina föräldrar hit så fikar vi och går en promenad. Sen styr vi nog hemåt för att förbereda för ny vecka :) Vi måste ju tanka lite Milton ikväll också!!! :D

Så, gårdagen då. Föreläsningen var bra. Daniel frågade personliga tränaren hur man skulle lägga upp träningen inför maraton, svaret han fick: "Det är bara idioter som springer maraton, ska man förflytta sig 4 mil så TAR MAN TAXI!!"
Jag tyckte det var skitkul sagt :D

När Daniel sen tog ett löppass så satt jag i solen på balkongen!
Lunch var panerad rödspätta med remoulad.
På eftermiddagen lånade vi cyklar och cyklade ner till hamnen! Det var varmt som en julidag!! Vilken sommar vi haft/har!! :)
Innan middagen satt vi den japanska utomhuspoolen och bara slappade.
Middagen var det inget fel på igårkväll heller. Fin mat och bra service! Vi avslutade vår sista dricka i fåtöljer framför en öppen brasa!

Jag tror att jag inatt har sovit 8 timmar i sträck. Det händer sällan, även om vi absolut inte ska klaga på vår sömn hemma. Men ändå :) och att få vakna av sig själv i lugn och ro. Inte av att någon hoppar på en eller slänger nått i fejset :P

Ha en fin söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0