På spikis

Fräscht när man öppnar fönstret för att vädra in frisk luft att sova i och någon börjar röka på nån balkong utanför!! :(
Hej passiv rökning!

Jag ligger på spikmattan och ska äntligen sova, om jag kan. Vet inte om det är penicillinen eller nått annat men jag kan knappt sova på nätterna. Vaknar och känner mig pigg, snurrar och vrider!

Kan iallafall somna med gott samvete :) Efter vår stora storhandling innan efter jobb kände vi inte alls för att åka hem och börja tina kött och laga mat. Vi hade faktiskt bestämt oss för pizza när jag satte ner foten och sa nej. Vi körde hem och jag gjorde kyckling med röd currysås!! Gott och bra mycket hälsosammare än pizza :) Heja oss!!

Nä nu somnar jag skrivandes. Spikmattan söver bra. Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0