En natt med avbrott!

En sån där natt då man tror att allt lugnat sig men man väcks hela tiden! Tur jag har chans till vila idag! :)

Milton sover mestadels i sin egen säng nu men har kommit att drömma mycket senaste dagarna. Att vi blir instängda i affärer som stänger och sånt :/

22.50 -  Mille kom in till oss "för att mysa lite".
23.00 - Ville ha vatten!
23.15 - Säger plötsligt "det heter väl chex och inte kex?" jag visste inte. 
23.20 - Ett glas vatten till. Torrhosta. 
23.30 - Hjälp med filt, som skulle ligga precis rätt. 
23.40 - Vände och vände sig, av med pyjamaströjan. 
00.00 - Ungen sover!
01.30 - Daniels mobil får sms och påminner om detta igen. Väckte Daniel för jag tänkte att någon ville ha tag i honom. Det var ett härligt sms, men får nog inte avslöja än vad där stod :)
Daniel gick in i Miltons säng!
04.55 - Jag vaknade av Daniels väckarklocka, Milton var iskall utan tröja!
06.15 - Milton gjorde dag :) jag ligger kvar i sängen lite till när han ser tv. 

Ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0