Glashalt :(

Så kom vädret jag fasat för. Minusgrader och halka!! 

Just i detta nu ångrar jag att jag lämnade Milton tidigare. Det var inte lätt att gå dit och hem och jag får ont av att spänna mig. 
Önskar jag kunde trolla hem honom!

Nu har värsta dimman lagt sig utanför och den lär väl frysa på marken lite till :(

Usch! Om jag ramlar så kommer jag bli helt sängliggande. Inget jag önskar just nu. 

Milton var jättesöt när vi gick till dagis. "Gå på gräset mamma, där är inte halt!" "Gå här, här är grus!" <3 Så mycket omtanke i den lille krabaten!

Nu ljuder julmusik och jag ska slå in julklappar och släppa oron över nästa promenad en stund. Jag kommer ju inte ifrån den hur gärna jag än vill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0