Just det!!

Gick runt här och tyckte att jag var svullen i magen idag. Sen kom jag på att jag visst är gravid hahaha... :P
Dagen flyter på i sakta mak. Milton har inte rest sig ur soffan mer än för att äta en korv med bröd. Nu har han käkat jordgubbar och ligger och vilar. Jag pular lite i köket, har gjort en kalops till Daniels matlådor, städat lite och lyssnar på julmusik :) Hade tänkt få gjort mer men det har känts bra med en vilodag för mig med!

Om Milton håller sig såhär och fortfarande orkar och vill ska vi till hans kusin på lite kalas ikväll. Blir nog att ta med paddan så han får ligga och se film. Men där är inga barn så ingen som var rädd för smitta och det kan ju vara kul att komma hemifrån nån timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0