Dagen D

Det känns bra att vi snart är färdigpackade. Det känns dock oroande att vi har så "lite" packning och att det gick så lätt att packa. Det känns som om vi glömt hälften. 
Det känns superspännande att brygglämnardagen äntligen är här och att det nästa vecka ska vara sommarväder! 
Men just nu är det mest kaos i huvudet. Vi har handling av mat och durkmatta kvar (varför göra det sistnämnda i god tid liksom?) och vi måste tömma Miltons dagisplats och hämta it mina nya byxor på posten. Fast nu slår det mig att om det är det sista vi har att göra så är det ju rätt lugnt. Eller inte tokstressigt iallafall. 
När Daniel lämnat bryggan får det bli några timmars storstädning och avfrostning av frysen här hemma innan jag och Milton (mest troligt) drar till Liseberg för lite skoj! :)

På tal om Milton, han sover ännu :O klockan är snart 9 och jag och Daniel har varit vakna 1,5 timme, Daniel är till och med ute i båten och lämnar grejor! 

Ett sista ryck här, sen är allt packat! Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0