7 dagisdagar kvar

Milton kan verkligen börja räkna ner till sommarlovet! 7 dagar kvar totalt! Han går som vanligt nästa vecka och sen blir det ett gästspel i vecka 24 och ett i vecka 25 sen är han ledig i minst 6 veckor! Han ska hänga med mig på jobb några dagar!

Milton sken upp i ett sånt leende imorse. Jag sa att han bara hade 7 dagar kvar på dagis. Han frågade lite förvirrat var han skulle vara sen och när jag sa att både jag och pappa var lediga i flera veckor blev han jätteglad :D Han gillar när vi gör saker ihop alla!

Och vi börjar också räkna ner och jobbar på för att få båten färdig! Igårkväll var vi där och tvättade vattentanken och tog hem alla köksgrejor på diskning. 



Premiärtur Var lite tänkt till helgen men som det ser ut nu ska det bara regna så då blir det inget kul ändå!

Vill bara lägga till denna bild från när Milton och Daniel var vid sjön igår och matade fåglar. Duvan nöjde sig inte med att sitta på marken utan ville ha en armstol Som Milton sa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0