Avskydd bilstol

Nu är vi hemma. Troligtvis har jag någon blodsamling i magen men hon kunde inte säga säkert. Men hon tryckte ju som fan på magen (är alla läkare inte sadister innerst inne?) och hon konstaterade ju det jag redan visste att det är ytlig smärta och inte långt in i magen. Men inte mindre smärta för det för h-vete vad ont jag har när jag reser mig upp, sätter mig ner och försöker minsta lilla vända mig i soffan. 
Fick iallafall ta citodon vid behov. Har redan bestämt att jag ska ta en inför natten för nu har jag sovit blixtstilla i samma ställning 5 nätter i rad och kroppen vill och behöver ha variation. Blir ju rätt stel. 

Den här lilla pluttan hatar att sättas i bilstolen. Herremingud. Det är en otroligt lugn bebis som gråter väldigt lite. Men bilstolen, ooh jeeezez. Vi får verkligen vara klara med allt innan vi sätter i henne för om bilstolen står still en sekund efter hon satts i blir det ett avgrundsvrål. Hon blir lugn när Daniel tar upp bilstolen och hänger på armen. I bilen är hon lugn sålänge bilen rullar. Stannar bilen startar vrålet igen. Kul om Daniel hamnar i bilköer med henne nångång :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga bilder :)

Skönt att det inte var något allvarligt, men jobbigt för dig att ha så ont!

2016-04-19 @ 22:32:45
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0