Godmorgon!!

Klockan 5 vaknade Milton. An som senaste dagarna sovit till 7-8. Men han går upp och sätter sig i soffan och fixar själv med padda och tv så vi ligger kvar i sängen. 

Bebisen har lagt sig på ett sätt så magen ser helt platt ut upptill :P

Har fått sova bra inatt och sluppit ligga vaken så mycket. Men det nya nu (har inte varit så alls under graviditeten) är att jag vaknar både 1, 2 ibland 3 gånger för att gå upp och kissa. Men det, hanterbar foglossning, ej onda sammandragningar och ibland yrsel är också de enda graviditetssymptom jag har. Vilken skillnad mot med Milton då jag var vätskefylld, hade halsbränna, hemskt foglossning och ischias och illamående i slutet. Tänk att det kunde bli så mycket bättre denna gång :)

Idag väntar kåvepeninutredning på Milton då han två gånger reagerat efter att ha fått det. Ena gången med kräkningar, andra gången med nässelutslag. Tror dock inte det kommer visa på nått, det är ju så alla utredningar med Milton slutat :P han är känslig för mycket när han är förkyld och sjuk. Men i friskt tillstånd tåler han typ allt. Kroppen orkar inte riktigt med att kämpa på två håll när han är sjuk. 

När killarna är på utredningen ska jag fixa lite hemma. Bb-väskan är nästan färdigpackad, några grejor kvar att sy, lite tvätt och fix och sådär :)
Daniel jobbar hela helgen så det vore skönt att få klart allt idag och storstäda så är det bara att vänta i lugn och ro sen utan en massa måsten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0