Utelek

För andra dagen i rad fick Milton (och jag) kompisbesök. Roligt och välbehövligt för honom nu när det blivit lite förskolestimulans och lek. 
Ludvig och Melinda kom hit och åt lunch och när killarna lekt lite på rummet gick vi ut! 
Skönt att slippa gå till lekplatsen själv med Milton för då kräver han min uppmärksamhet och engagemang hela tiden. Nu hade han en kompis att klättra med och jag hade någon som kunde knuffa på kompisgungan ;)

När de åkte hem bakade jag och Milton lite till till frysen. Nu räcker det med sånt till några fikor. Det är ju inte så att man inte kan baka (eller för all del köpa färdig) kaka med en nyfödd i huset! :P

Mille har bänkat sig med paddan och jag funderar på att ta en varm dusch börjar kännas i kroppen nu att jag dras med nästan 20 kg extra. Och inte kan ligga på det vis jag vill på natten. Har börjat bli lite stel i nacken! Så en varm, lång dusch skulle inte skada :)

När Daniel kommer hem blir det middag och sen Gladiatorerna och lördagsgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0