Tillbaks i pulkabacken...

Så var det ju snö igen. En tur till pulkabacken givet. Det fick bli lilla backen då min rygg inte alls är okej idag. Ont ont i framförallt högra bakfogen. Sista gången jag försökt mig på att städa känner jag. Hädanefter får det vara småplock och Daniel får ta resten. 

Milton hade kul i backen iallafall :) Han skulle även testa att stå på den som en snowboard vilket faktiskt gick finfint flera gånger :)

Efter många åk gick vi hem och så småningom, lagom till da skulle komma hem, värmde yakatana-färs och gjorde sås och grönsaker :)

Melodifestival på kvällen och en vild kille som däckade så fort han la huvudet på kudden! Nu ska vi också sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0