Smögen

Blåst och mulet till en början idag så Tuva fick på overallen. Men det blev faktiskt varmare så den åkte av! :)

Killarna fiskade krabbor efter frukost!

Och sen gick vi till Smögenbryggan. Milton förvandlades till ett argt bi och vi kom på att kanske hungern slagit till! Jag som tjatat lääänge om asiatisk mat i box hittade äntligen det :D

Maten hjälpte för övrigt inte. Ungen sög musten ur oss, tålamodet sjönk som en sten till botten och humöret flöt ut på bryggan! Han hade inte blivit såld billigt på Blocket ens vissa stunder idag! Han kör nån sorts varannandag-trots.

Vi hade iallafall kul vid ett ställe där det såldes peruker :D visst är han söt i den blonda!!

Jag hittade ett par jättesköna och fina byxor! Med elefanter på.

Vi kom slutligen tillbaka till båten igen. Med alla familjemedlemmar. Ingen rymde. Och då menar jag att det nog var störst risk att jag eller Daniel skulle göra detta :O Vi måste hitta strategier så vi får vila från trots lite emellanåt båda två.

Jag vann förresten 1/4 kg räkor. Dem glömde vi äta nu ikväll så imorgon :)
Klockan har redan blivit midnatt, vi åt väldigt sen middag då vi kom tillbaka senare än tänkt från Smögenbryggan. Blir till att sova snart!

Tuva tidigare ikväll! <3 Och läsning för Milton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0