Vår pappafria dag

Det blev ju konstigt att jag skrev att Daniel kom tillbaka när jag inte skrivit att han stuckit iväg :P

Han åkte till Göteborg med bussen idag. Dels för att hämta ut ett rekommenderat brev, sen för att åka hemom och hämta några grejor och så för att hälsa på sin pappa!
Så jag och barnen fick en dag för oss själva. Först viss panik :P det är ändå två barn med sjukt olika behov. På en båt. Vid vatten. Japp.

Men vi löste det bra. Vi betade av krabbfiske, pysselbok, lunch, städ av båten, slänga sopor, tvätta en maskin kläder, bada två gånger samt lite legolek. Puh!

Milton kan ju inte simma ännu så honom garderade jag med armpuffar, simring och tamp mellan ring och båt :D då kunde jag dra in honom om det kom en stor båt.

Milton hittade en sjöborre :)

Daniel blev försenad pga trafiken och när han kom orkade vi inte gå och grilla. Vi åt lite lätt i båten.

Nu har vi suttit i sittbrunnen hela kvällen. Det negativa med vindstilla är alla mygg :P

Godnattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0