Magbilder vecka 35 och lekplatshäng

I bloggen hittade jag en morgonmagbild från när jag var gravid med Milton i exakt samma vecka och dag som idag. Så vad passade bättre än att ta en ny bild. Jättesvårt att jämföra då det inte går att få bilderna i exakt samma vinkel och avstånd. Men man ser att magen i Miltons graviditet (övre bilden) är rundare och mer spänd. Ligger lite mer nersjunken i madrassen på den bilden. 


Vi tog även magbilder idag. Vecka 35. Jag har väl tyvärr inte tyckt att det varit hejbaberiba att vara gravid denna gång pga olika saker så jag har inte orkat ta magfoto. Men kul att vi har några nu iallafall :)

Uppe till vänster ser man att magen sjunkit. Jag känner inte alls samma tryck mot lungor och revben längre, däremot desto mer neråt. 
När jag såg bilden uppe till höger kände jag mig plötsligt gigantisk :P tänker inte mig så stor faktiskt. 
Nere till vänster är ett kollage jag gjorde när Milton låg i magen. Jag må vara dum men jag kan knappt förstå än att det ligger en så stor bebis i magen. 
Daniel tog foto på mig ute idag för att visa att det inte syns att jag har gravidmage bakifrån :P


Jag gick med för att hämta Mille för att se vad kroppen håller för. När Daniel börjar jobba dagtid nästa vecka är ju tanken att jag ska både lämna och hämta. 
Vägen dit gick bra. Vi gick via en lekplats på vägen hem. Det gjorde alla andra som hämtade kl 14 också :P Alla föräldralediga hämtar då så lekplatsen var proppfull :)



Vägen hem gick bra till stor del men sista biten var grym. Vet faktiskt inte om det skulle varit möjligt med en lika lång promenad till samma dag. Vi får se hur vi löser det. 

Nu är killarna på gymmet och jag har förberett middag och ligger nu i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Så fina bilder och söt mage :)

2016-03-16 @ 20:19:52
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0