Vaggnest och babyskyddsfilt :)

Det blev en del gjort idag! Skönt att kunna bocka av från to-do-listan!

Nestet till vaggan blev klart! Har inte bestämt mig om det ska vara med eller utan det rutiga "spjälsängsskyddet". Dålig bild då jag gick in och fotade nu med blixt och inte kunde tända för att Milton sover. 

Milton somnade innan Melodifestivalen så när jag ändå skulle sitta själv kunde jag lika gärna sy en babyskyddsfilt samtidigt :)

Nu ligger hon där inne, snart ligger hon i babyskyddet :D

Miltons nalle Tulton fick agera modell. Det är alltså en filt man lägger i babyskyddet och sen lägger omlott över bebisen! Det bästa med en sån är att man inte riskerar att tappa den på marken eller så :)

Milton fick Tulton innan han föddes och för 5 år sen invigde han vårt förra babyskydd :D

Nu står en chokladbollssmet i kylen och väntar på mig :D

Kommentarer
Postat av: Evanessè

Oj så snyggt! Du är ju hur duktig som helst, ser ju köpt ut. Vet inte om jag ska ge mig på det där, känns inte som jag skulle få till det så bra ;)

Och filten/skyddet, praktiskt och bra!

2016-03-13 @ 10:44:35
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0